Už máte studiové produktové fotografie?

Úno 2, 2023

Věděli jste, že klasická studiová produktová fotografie vašeho zboží na e-shopu, v katalogu či brožurách hraje významnou roli v tom, zda potencionální zákazník koupí vaše zboží? Čím to je? Fotografie na jednoduchém pozadí spolu s použitím speciálních pomůcek (jako například bezestínový box či makroobjektiv) ovlivní zájem nakupujících, protože už je v reklamním odvětví známo, že lidé se rozhodují zejména podle toho, co vidí. Vizuální stránka stojí v čele rozhodovacího procesu. A jakmile lidé uvidí každý detail vašeho produktu a na fotce je nic nebude rušit v pozadí díky zvolené technice, o to víc vynikne vzhled toho, co nabízíte.

 

Hodí se vám fotografie na jednobarevném pozadí?

Je třeba zmínit jednoduchý fakt, že produktové fotografie potřebuje každý, kdo něco prodává. A čím jsou poctivěji vyfocené, tím větší efekt to nejen na prodeje má. Podle zaměření si můžete objednat flatlay, lifestylové a studiové focení. Flatlay produktová fotografie (nebo-li focení shora) se hodí na e-shop, prezentaci na sociálních sítích i do tištěných materiálů. Výhodou je používání různých ozdobných prvků, díky kterým si zákazník k vašemu produktu snáz vytvoří vztah.

Lifestylové produktové fotografie zase okamžitě vzbuzují emoce, protože je váš produkt zobrazen během nějaké činnosti nebo situace, kterou spolu se mnou vyberete, abyste z toho vytřískali co nejvíc. V poslední řadě zmíním studiové produktové fotografie, o kterých si řekneme víc. Tento způsob nám dovolí vyfocení vašich předmětů na jednobarevném pozadí tak, aby vynikly a mohla se projevit jejich hlavní podstata. Tento způsob se nejvíce hodí na váš e-shop nebo do tištěného katalogu, kde potřebujete co nejlépe zobrazit samotný předmět bez omáčky kolem.

Kenjistudio - Studiový produkt - ateliér - sauny na zakázku

Co je jejich součástí?

No jo, ale vyfotit předměty není pouze o bílém pozadí a jednom cvaknutí, případně o vyleštění lesklých částí či naaranžování každého kousku toho, co prodáváte. Jde o volbu správného světla a jeho intenzity, o použití polarizačních filtrů, ale o také profesionální nastavení kvalitního fotoaparátu tak, aby se zdůraznily hloubka, objem i struktura povrchu objektu. Taky je třeba eliminovat zbytečné odlesky či odrazy, abychom se vyvarovali každého případného rušiče, a správně vyvážit barvy včetně té hlavní bílé, aby produkt působil co nejvíce realisticky.

 

I problematické zboží vyfotíme tak, aby zaujalo

Patříte mezi podnikatele, kteří prodávají produkty, jako jsou ledničky, žárovky či mechanické části strojů, které samy o sobě nenalákají a nepůsobí reprezentativně? I zde si ostřílený fotograf může pohrát tak, aby i problematičtější produkty působily dobře a věrohodně. Jde o umění vybrat správnou taktiku, jako jsou zajímavé osvícení, vytvořit kreativnější stíny, fotit z odlišné perspektivy nebo použít vhodné doplňky a dekorace.

 

Potřebujete kvalitní produktové fotografie, ale nevíte, který způsob je pro vás nejlepší, nebo už máte jasno a jdete rovnou do toho? Spolu se podíváme na to, jak vytvořit co nejreprezentativnější fotografie, aby váš produkt zaujal a vracelo se vám vaše úsilí o to víc. Nechte si vytvořit ty nejlepší produktové fotografie od nás. A abyste neobjednávali služby jen tak na slepo, zde máte ukázku naší práce.

 

Kenjistudio - Studiový produkt - dětská výbava - pelíšek hnízdečko pro miminko

 

Kenjistudio - Studiový produkt - fotografie oblečení - noční košile

 

Kenjistudio - Studiový produkt - vybavení pro miminka - zavinovačka

 

Kenjistudio - Studiový produkt - sedací pytel - zelená

 

Kenjistudio - Studiový produkt - kosmetické přípravky - šampony - bílé pozadí

 

Kenjistudio - Studiový produkt - sauna - zakázková výroba

 

Kenjistudio - Studiový produkt - profesionální produktová fotografie - pánské hodinky

 

Kenjistudio - Studiový produkt - tmavé pozadí - lowkey

 

Kenjistudio - Studiový produkt - ateliér - profesionální produktový fotograf - elektrický zubní kartáček - bílý župan

 

Kenjistudio - Studiový produkt - zvířecí overaly - ateliérová fotografie

 

Kenjistudio - Studiový produkt - ateliér - profesionální fotografie

 

Kenjistudio - Studiový produkt - dámské hodinky - profesionální produkt - ateliér

 

Fotografie, videa a podcasty pro firmy

Komplexní tvorba obsahu včetně jeho správy na sociálních sítích

E: info(at)kenji.cz
T: +420 737 754 281

Fakturační adresa

Kenji s.r.o.
Vysoké Studnice 113
588 22 Vysoké Studnice
Czech Republic

IČ: 10720553
DIČ: CZ10720553

Foto video ateliér a podcastové studio

Benešova 1251/23
586 01 Jihlava
Zobrazit v mapách