Proč chtít lifestylové produktové fotografie?

Pro 9, 2022

Propůjčte fotografiím vašeho produktu duši. Potřebujete ho vyfotit, aby vaši zákazníci věděli, co kupují? Přejete si ho mít vyfocený co nejlíp, aby se dobře prodával? Produktové fotografie nemusí být pouze nudné zachycení věcí před bílým pozadím. Můžete vzbudit i emoce. Věřte, že to chcete.

 

Buďte o krok napřed

Není vždycky snadné probojovat svůj produkt před konkurencí a předvést ho tak, aby potencionální zákazníky zaujal natolik, aby ho upřednostnili u vás. Můžete se snažit poladit konkurenční výhody od rychlého dodání po nízké ceny. Stejně tak se můžete rozhodnout nafotit výrobky a zboží tak, aby se s nimi zákazníci ztotožnili a měli větší chuť si je pořídit.

Není to nic nedostupného. Stačí si objednat služby u fotografa, který se zabývá lifestylovým produktovým focením. Ví, které detaily vzbudí emoce a pomohou vytvořit vztah zákazníka k produktu. Fotky s bílým pozadím sice předvedou vzhled, ale už neukážou používání stejného produktu lidmi, takže člověka zrovna nedonutí vcítit do situace, že by produkt mohl být jeho.

 

Coca Cola jako příklad

Mám pro vás dokonalý příklad toho, jak lifestylové produktové fotografie fungují. Znáte Coca Colu? Jistě že. Taky cítíte tu hřejivou blízkost lidí zobrazovaných na fotografiích spolu s lahvemi lahodného nápoje? Všímáte si, jak jsou vždy lahve svěže orosené?

Myslíte si, že by na vás cílila strohá fotografie lahve spolu s bílým pozadím stejně? Vyfotit reálný produkt během používání nebo s vhodným pozadím podle toho, o který produkt jde, je k nezaplacení. Autoři se snaží o to, abyste se v té reklamě sami viděli a začali po dané věci toužit. Chtěli být součástí. Často nejde jen o pouhý produkt, ale také o začlenění se do určité skupiny nebo získání konkrétního pocitu.

 

Kenjistudio - Lifestyle produkt - šperky - prsteny

 

Lifestylové produktové focení podpoří váš prodej

Vyrábíte chutné koření a přejete si, aby měl zákazník možnost poznat už z fotografie, že jde o kvalitní a chutím vytříbené dochucovadlo? Pojďme ho vyfotit lehce rozsypané na prkýnku, v jeho blízkosti položme kuchyňské náčiní a dolaďme barvy v programu tak, aby fotka lahodila i oku. Hned se vcítí do situace, kdy koření sám použije při vaření.

Chcete se se světem podělit o hračky pro děti? Nafoťme je ve chvíli, kdy si s nimi hraje nadšené dítě se širokým úsměvem na tváři využívající plný potenciál výrobku. Kdo by neuvěřil, že jde o skvělou hračku, když nikdo nemusel dítě přesvědčovat, aby si s ním radostně hrálo? Vaším posláním je pomáhat ženám ke kráse výrobou rtěnek? Nechte je nafotit na modelce, které budou slušet a podtrhnou její přirozenou krásu tak, že po nich zatouží nejedna dáma. Mohla by se hodit fotografie, jak se žena právě líčí.

Nebo se zabýváte výrobou krmiva pro psy? Nafotíme mazlíčka při euforickém hodování. To by v tom byl čert, aby toto pojetí neoslovilo pejskaře milující své psí členy rodiny. Každý produkt si zaslouží vlastní příběh, který společně odprezentujeme tak, aby plnil svůj potenciál.

 

Pojďme se pobavit o vašich představách. Spolu dáme dohromady reprezentativní díla, aby vaše zboží zaujalo na maximum. Lifestylové produktové focení určitě stojí za to, pokud se chcete ujistit, že fotografie budou mít duši a zaujmou potencionální zákazníky.

Fotografie, videa a podcasty pro firmy

Komplexní tvorba obsahu včetně jeho správy na sociálních sítích

E: info(at)kenji.cz
T: +420 737 754 281

Fakturační adresa

Kenji s.r.o.
Vysoké Studnice 113
588 22 Vysoké Studnice
Czech Republic

IČ: 10720553
DIČ: CZ10720553

Foto video ateliér a podcastové studio

Benešova 1251/23
586 01 Jihlava
Zobrazit v mapách